My life,,,

Pages

Thursday, 25 August 2011

Off I go...

Done with packing over nite sambil ber-whatsapp ngan adek...
Belum tidur...
Tak hujan tonite... It is d nite yang dicari?
Wallahualam~
Direct sahur...
In a while, off i go to putrajaya~
Yea yea, balik kampung :p
Harap-harap x jem sebab ramai mana sangat orang yg kampungnya di KL kan...
Mr hubby maybe balik 29th. So jumpa d KL ja la nanti...

5 comments:

zuliana abd rahman said...

adli, parents tinggal kat kl ye? so..raya kat kl lah ye.hmm...awal dah siap packing2 beg ye, yana ni apa pun tak buat lagi.Baju raya pun tak beli lagi.Ingat jumaat ni baru nak gi cari coz orang dah kurang sikit sbb ada yg dah balik kg that time kan.Anyway SELAMAT hARI rAYA :)

Syafiqah said...

Selamat Hari Raya Adlie.Maaf Zahir dan Batin..Have a safe journey :)))

Min @ Mama Dhia Farhah said...

Hati-hati ye,semoga selamat sampai...

ashra said...

hehe.ye ke ramai yang kampungnye KL..saya balik johor ni pun jem nanti.hehe..

selamat hari raya buat adli sekeluarga.
moga selamat tiba ke destinasi,dan berbahagia bersama kaum keluarga di aidilfitri..

maaf zahir batin..

Adlilatun Nur said...

yana :
aah raya sini dulu. maybe 4hb baru balik kedah & penang... :)
kampung both dad & mom.
mana ada awal packing, pagi ni nak balik, malam tadi baru packing... last2 tali pinggang tertinggal :(
sya xde beli baju pun tahun ni. adek ipar jer sponsor jubah tahun nie. belum ada semangat nak raya... or mmg dah x excited kot :)
Selamat hari raya~


Syafiqah :
thanks, selamat hari raya to you too...
alhamdulillah dah selamat sampai...


Min :
thanks. alhamdulillah dah sampai umah MIL kul 2. lepak sejam, kul 4 sampai umah mak~
selamat hari raya min.


Ashra :
mana ada ramai kampung KL. so memang tak jem :P
selamat balik mengemas & balik kg yer dear~
selamat hari raya too...